پشه‌ی زبان بسته

تابستون بود داشتم برای کنکور میخوندم.اصولا درس خوندن کار سختی هست اگر توی گرمای تابستون باشه اونم با استرس کنکور دیگه بدتر،آخه این آخرین فرصتم بود اگر قبول نمی‌شدم باید میرفتم سربازی.حالا حین در خوندن پشه و مورچه و جانور ریز ناشناخته‌ی دیگه هی بیان بشینن روی کتابی که در حال مطالعه هستی دیگه واقعا اعصابت رو خورد میکنه.

پشه

داشتم با اینها کلنجار میرفتم که یهو یه پشه رو روی پایه‌ی چراخ مطالعه دیدم به سرعت دستم رو بردم به سمتش تا فراریش بدم اما مثل اینکه قصد خود کشی داشت خودشو انداخت چندسانت اونطرف تر.من هم که فرصت رو غنیمت دیده بودم تصمیم گرفتم بگیرمش و بعد از درس چندتا عکس به اصطلاح ماکرو ازش بگیرم.

یه جعبه مموری(مموری موبایل) کنارم بود بازش کردم بردم سمت پشه خودش با پای خودش  رفت توی جعبه،درش رو بستم گذاشتم کنار تا بعدا ازش عکس یگیرم به درس خوندن ادامه دادم

.....

حالا میگید خب که چی؟

امروز چشمم افتاد به یه جعبه مموری که روی میز پشت چراغ مطالعه افتاده بود دیدم اجزای متلاشی شده‌ی یک حشره داخلشه یادم افتاد به دو ماه پیش قرار بود ازاین پشه خوشگل(بچه خوشگل) عکس بگیرم با دیدن این صحنه  کمی عذاب وجدان گرفتم من که ظلمم به یه مورچه هم نمی‌رسید حالا...اصلا بمن چه خودش قصد خودکشی داشت.خدایا من رو ببخش.

راستی کنکور هم قبول شدم اونم با رتبه دو.خدا رو شکر.

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ http://dr_ahmadi.mihanblog.com/

سلام الان این آبیه بقایای چشم مرحومه

مرحومه!
نمیدونم سرشه؟گردنشه؟کجاشه

عدم چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.sahra-adam.blogfa.com

سلام.همین دوتا پستتون خیلی زیباست.ولی ماشالا!کنکور چه رشته ای رتبه 2 شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به ما هم یه برنامه ریزی بدین!راستی با اجازه لینکتون کردم
یا علی مدد
التماس دعا

خواهش میکنم.
کارشناسی ناپیوسته الکترونیک
خیلی ممنون

فرساد پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.dr-farsad.mihanblog.com/

سلام...
اینطور که پیداست علاقه به حشره زیاد دارین انگار!!
قبولیتونم بسیار تبریک...

مرسی

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
تبریک زیاد بابت قبولی در کنکور
انشالله موفق باشید
منم موقع درس خوندن ازین کارها زیاد میکردم

بالایی رو هم شما گرفتید؟
چه ماکروهای خوبی میشه با این دوربین گرفت ها
جالب بود
به سایتی که معرفی کردم برید خیلی خوبه
سایت های عکاسی زیاد هست
حیفه ادامه ندین
یا علی

ممنون
بله عکس بالایی رو خودم گرفتم.
بخاطر سایت هم متشکرم.
مرسی بابت تشویقتون.

فاطمه پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

کلا معرکه ای

مرسی لطف داری
تو هم فوق معرکه‌ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد