هیچکس مثل من...

هیچوقت نتونستم از بین اطرافیان آشنایان دوستان واقعا کسی رو پیدا کنم که مثل خودم باشه نمیدونم چرا؟من از چیزایی خوشم میاد که بقیه اصلا یه لحظه هم بهش فکر نمیکنن بخاطر همین هیچوقت نتونستم یه دوست یه همراه که مثل خودم باشه پیدا کنم.نمیگم یه هچین آدمی نیست هست ولی در کنار من نیست...

-------

برای نمونه یه موضوعی که با اطرافیانم فرق دارم موسیقی هایی هست که گوش میدم که واقعا برام زیبا هستن اما از دوستان و نزدیکان ندیدم کسی اینارو گوش کنه.

مثلا یک بار پسر عمم گوشیمو برداشته بود تا ببینه چی دارم به آهنگها که رسیده میگه تو واقعا اینا رو گوش میکنه گفتم پــ نه پــ ....

یا هر وقت پشت کامپیوتر نشستم و دارم موسیقی مورد علاقمو گوش میکنم بابام میاد زل میزنه به کامپیوتر میگه رادیو گوش میکنی!..........

نمونه هایی از این آهنگها رو میتونید از سایت والا موزیک دانلود کنید من همیشه دنبال یک همچین جایی بودم تا بتونم موزیک های مورد علاقمو دانلود کنم واقعا سایت عالیی هست حتما سر بزنید و موزیک ها رو دانود کنید.


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

هنوز پیدا نکردی؟

چرا پیدا کردم
اسمش فاطمست

رومینا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

خوش به حالت که پیدا کردی

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد